Måla.

Målning pågår.

Jaha vad har hänt sedan sist då? Jo jag blev bjuden på en romantisk hotellvistelse i Tällberg på Åkerblads av finaste Tomas. Grymt härligt!! Badade bubbel, drack champagne, åt 4 rätters middag, drack lite till, låg i sängen å bara myste. Sånt skulle man göra oftare.
Ja just ja, jag har ju fyllt år också. Japp. Så är det.

Vi ska flytta också, farbror Tomas och jag. Har hittat ett nytt hus som vi ska hyra. Kommer bli bra det tror jag. Större och bättre förvaring. Det behöver jag och alla mina prylar. =)
Tomas skulle kunna bo i en garderob han om man ser till hans grejor. Eller ja han har ju lite möbler men annars är det bestämt mina grejor som invaderar huset.

Är förbannat kär i han den där Tomas. Så förbannat kär också. Det ska ni veta.

/Anna, hon som ska flytta.

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt, härligt! =)

2011-04-05 @ 21:40:47
URL: http://mija83.blogg.se/
Postat av: Anonym

dags att uppdatera snart?=)

2011-10-12 @ 14:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0