Snö.

Det bara öser ner utanför fönstret. Jag gillart. Fast det är bra nog jobbigt att gå i all snö, gick nyss hem från Tomas och jag var helt slut när jag kom hem eftersom dom inte plogat gångbanan än. Ester hoppade som ett rådjur hela vägen hem hon, har ju så korta ben så det är lättare att hoppa än att gå. =)

Idag bjöd Tomas på Pitepalt. Gött som bara satan var det. Tänka sig.

Den senaste tiden har jag nästan enbart legat i sängen/soffan och latat mig. Myst så mycket som det öht går att mysa innan man går sönder och dör. Vem jag myst med? Tomas såklart. Och Ester naturligtvis. Mina mysgrisar det.

Igår var jag till Gävle och gjorde staden med min fina söta Mia. Så mysigt att träffa henne och sitta prata en massa skit! Åt sallad på Waynes.. oh la la.. det är så gott så gott.


Köpte en tröja och tre par strumpor, dra mig baklänges va tråkiga kläder det är i butikerna nu. Fult fult fult!!


Nu ska jag gå hem till Tomas å mysa lite igen. Jäsigt det. Oh ja!!


/Anna, hon som myser järnet innan jobbet drar igång igen.


Kommentarer
Postat av: Mia

Mys, mys mys, ja, mya på nu! Men fortsätt mysa även sen ;) Tack för en härlig dag, det var ju dock som sagt minus på shoppingsidan men desto mer plus på sällskapssidan! Puss!

2010-01-29 @ 08:34:44
URL: http://mija83.blogg.se/
Postat av: Kristin

Kontakta mig så får du shoppa annorlunda coola kläder när du vill!!! Jag hjälper som shopper, vet hur man ska få dom till det coolare stuket!! =) Just call girl! =)

2010-02-05 @ 17:12:13
Postat av: Tilde

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 11:46:26
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0