Härligt.

Har haft några härliga dagar nu, bara slappat och myst. Finaste Tomasen är ju hemma igen och det är såå jäsigt!! Igår var vi (Eliten) till Hammarn och grillade korv, jobbigt att det var 25 minusgrader ute bara. Man frös till is på ett par sekunder när man inte rörde på sig. Så vi blev inte ute nån längre stund. Men jäsigt var det iaf.
Ester stackarn blev så full i snö och is så hon tillslut bara skakade av kyla. Stackars mammas bebis! Då åkte vi hem. Sen blev det till att duscha bort all snö och is innan Ester fick ligga på en handduk i soffan och mysa. Jag och Tomas gick bort till Madde och Nathali och käkade korv med strips å grejor tillsammans med dom och Jonas och David. Götta var det. Sen åkte jag ett par åk i mördarstjärtlappsbacken.. grymt kul! Sen hem till Tomas för ännu mera mys.. och lite sovande i Ts knä. Mysigt!!! =)
Sen blev det film i sängen, jäsigt jäsigt, fast dålig film. Men det skiter man väl i, jävla skitfilm. =)

Nu är jag hemma ska tvätta och duscha å greja så får vi väl se vad som händer senare.

Idag har jag och Tomas varit tillsammans i 2 månader, tänka sig va tiden går fort när man har roligt. =)


/Anna, hon som tycker det här med mys är så jävla jäsigt!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

ojojoj, vad härligt det låter! Keep on going! =) Vi måste höras snart!

2010-01-07 @ 20:50:01
URL: http://mija83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0