Sovmorgon.

Det är recis vad jag har idag. Får låna bilen av mamma och pappa så jag kunde sova en timme längre idag. Gick det bra? Nej. Jag vaknade när Tomas klev upp, han kliver till och med upp tidigar än mig, och sen dess har jag inte kunnat somna om. Fan fan fan.. Men inte surar jag för det inte. Ligger i sängen och lyssnar på Florence and the machine. Som jag för övrigt fick höra att jag var lik för någon dag sedan. Har lite svårt att se det men det var tydligen en bra grej så tack säger jag.
Bra nog sugen att bara ligga hemma idag jag. Men det går ju inte det heller. Nån måste ju jobba också, och det är visst jag det. Ska fortsätta skylta om jag. Kul det. Ibland iaf, när man har inspiration. Nu blir hela vårt skyltfönster en skog. Det blir finfint det. Å vad jag vill ut i skogen och plocka kantareller, finns inte mycket som går upp mot det eller. Underbart, och gott gott gott!! Måste köpa nya stövlar också, bökigt. För dom jag vill ha kostar en bit över tusenlappen, trökigt det. Men vill man vara fin får man lida pin, eller iaf plånboken. Hmm.. undra om jag ska kliva upp och äta en riktig frukost nu när jag har tid och även lite ork. Blir nog fil med blåbär, kanske en havreknäckemacka med ockelbo svart på och en kopp blåbärste. Det vore ju inte helt fel, alls.

Ja men vi hörs då.


/Anna, hon som tänker äta frulle.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jeej, välkommen tillbaka! =)

2010-08-18 @ 21:00:46
URL: http://mija83.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack och bock!

2010-08-22 @ 20:16:00
URL: http://inswedenspants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0