Ensam.

Japp då var fröken Swed ensam och övergiven då. Bäste herr T har börjat jobba i Gävle igen och är alltså borta på veckorna. Hur ska jag kunna överleva ända till fredag utan att få mysas då?

Idag har jag varit ledig, tog en promenad med Ester i solskenet på morgonen. Var ute i 2½ timme. Så jäkla skönt, om man bortser från skavsåren jag fick. Aja, det är bara att ta det onda med det goda. Sen när jag kom hem satte jag mig ute i solen och jäste lite(läs somnade). Sen tyckte jag liiite synd om mig själv så då var jag tvungen att tröstäta lite Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie. Göttans vill jag lova, och nog mådde jag lite bättre efteråt allt. Mja det tycker jag.

Jag har även tvättat och hängt tvätten, gjort makaronipudding som jag ska ha till lunch på jobbet i morgon och nu funderar jag på det här med dammsugning. TRÖKIGT!!!! Men så galet skönt när det är gjort. Ja så får det bli. Dammsugning. Bra´re.


/Anna, hon som tycker om glass. Jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0