Tråkigt!

Fy fasen va tråkigt det är när man inte skrivit på ett tag så man blir tvungen att skriva om allt som har hänt. Hatar det. Så jag kanske skiter i det. Ja jag tror bestämt att jag gör det. Går ju alltid att kika i bilddagboken(ziggyester) om man känner att man vill se lite av vad jag har haft för mig.

Sitter här, eller förresten, ligger här å gör egentligen ingenting. Har inte klivit upp än.. eller ja jag har ju varit upp och släppt ut Ester så hon fick kissa, och sen har jag varit upp och hämtat datorn för att leta upp ett nr till Jompa. Förhoppningsvis blir vi snart med bil. Skulle ju inte vara helt fel. Sålde BMW'n för en vecka sedan.. *snyft snyft* Men det är ju helt enkelt så att har man hund blir allt så mycket lättare om man har en kombi. Men iaf... det blir ju lite att byta ner sig iaf.. bilen som Jompa funderar på har ingen multifunktionsratt.. hur ska jag kunna hålla mig på vägen om jag ska behöva leta alla knappar å grejor? Sätena är tyg inte alcantara (om det nu är det det heter). Sen vet jag inte om det är så mycket mer skillnad.. eller ja "nya" bilen har ju 4hjulsdrift, det hade inte BMW'n.. =) Det är ju iof något positivt. Lika många hk, 190.. fast "nya" har turbo.. Nya bilen lite mörkare färg, mörksilvermetallic.. Typ.. Hmm.. tja.. Den blir nog bra om Jompa bestämmer sig för att köpa. Det viktiga är ju trots allt att man ska kunna frakta röven i den och det kommer nog gå alldeles utmärkt.

Ikväll är det kräftor hos Mia å Dallas som gäller. Ska bli skitgott rent ut sagt!

Nä om Ester och jag skulle gå ut och gå i en timme då kanske..

Ha det så himla bra!!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Jajemän, det är jätteskönt! :) Hur har du haft det i sommar?? Vad ska du läsa för kurs i höst? *Kram*

2007-08-10 @ 14:09:55
URL: http://www.dansflikkan.webblogg.se
Postat av: Mia

Lycka till med bilen då, om det blir nån, vad skoj! =) Och ja, super med kräftor! Ser jag hemskt mycket fram emot! Har cyklat och kört runt hela stan igår och idag för att hitta lite kula tillbehör.. Tror du att det finns mycket eller..? Nej! Men nån lykta, haklappar och en duk hittade jag till slut, så det får la duga, hoppas jag ;) Ses ikväll! Pussen!

2007-08-10 @ 14:24:54
URL: http://mija83.blogg.se
Postat av: Sophy

Jaa dom e verkligen roliga dom små liven...dom va helt galna i början, sen orkade Nemo knappt gå den sista biten hem...NU har han legat och sovit sen vi kom hem..haha..men de passar bra med en utslagen hund idag...då kan matte roa sig på cityfesten utan dåligt samvete...=) Jaa dom måste absolut få träffas nån gång!! Nu när sommaren är över och jobbet e slut, så finns all tid i världen!! ;0) Hoppas ni får trevligt på kräftskivan ikväll..själv hade vi bestämt partaj med mor o moster så vi kunde inte bvara me..men vi kanske synes i nåt öltält!! Ha de!

2007-08-10 @ 15:54:40
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

Såhär i efterhand vet vi ju att de inte blev nå stan för er, men jag tror nog Ester betedde sig ialla fall..=) Fy fasen va gott me kräftor...jag känner smaken i munnen bara ja tänker på dom..Yammie!! Själv har de blivit cityfestenmat hela veckan, inte så dumt de heller..=)

2007-08-11 @ 12:26:46
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0